[UPDATE] 360Revolution a ales G2 Romania drept agentia castigatoare la Noaptea Agentiilor 2013. La finalul evenimentului, agentiile au trimis cate o poza reprezentativa care a fost afisata intr-un album dedicat pe Facebook, iar 360Revolution a ales agentia castigatoare dintre cele cinci care s-au clasat in topul alcatuit din punct de vedere al numarului de like-uri.
G2 Romania va primi o solutie de implementare din partea 360Revolution, care va oferi agentiei castigatoare echipamente pentru evenimentul pe care il va organiza in cadrul Noptii Agentiilor 2014.
"Cand echipa de creatie a venit cu ideea '1 mai pe 25 aprilie, soarele in miez de noapte si cel mai tare party pe plaja, in parcare' nu aveam nicio indoiala ca vom reusi. Am vrut sa facem o petrecere pentru agentie asa cum o parte dintre colegii nostri fac pentru brandurile cu activari BTL in HoReCa. Am avut muzica, bar, hostess, catering, proiectii, lumini, toate imbracate in conceptul creativ, astfel incat prima petrecere de pe plaja din an sa fie memorabila. Am reusit sa avem cel mai dorit eveniment din Noaptea Agentiilor cu o echipa buna de organizare si cu ajutorul clientilor si prietenilor nostri: Bergenbier, Pernod Ricard cu Havana Club, British American Tobacco, casa de productie Multi Media Est, Five’s, Gojira (Tandarei 215), Les Ateliers Nomad. Anul viitor vom avea o petrecere revolutionara„ iar 360Revolution ne va ajuta sa innobilam ideile de transformare a spatiului din agentie prin elemente tehnice performante. Multumim tuturor pentru voturi, pentru alegere si suport", au declarat reprezentantii G2.