Zero Moment of Truth (ZMOT) este intervalul de timp in care cumparatorul se documenteaza online, citind recenzii, pareri ale altor consumatori sau cautand oferte si reduceri pentru un produs inainte de a interactiona cu el la raft. Emanuel Clonda (Managing Partner, HIPPOS) povesteste cat de important este designul de produs in a genera sentimente favorabile pentru cumparator inainte ca el sa ajunga in fata raftului de produse, la ce nivel e Romania din punct de vedere al design-ului si cat de importante sunt secundele care separa momentul "indecis" de "decis" atunci cand cumparatorul incearca sa se hotarasca intre mai multe branduri. Sentimentele joaca un rol foarte important, atat in ZMOT, cat si in fata raftului, iar ele, de multe ori, sunt influentate de engagement-ul pe care compania reuseste sa-l genereze impreuna cu publicul sau.
Emanuel Clonda (HIPPOS): "Poate suntem chiar mai aproape de ZMOT decat cred multe branduri"
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: