DDB Romania este agentia castigatoare a licitatiei organizate in luna martie de Hotelul Radisson Blu din Bucuresti, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Pentru gasirea unei noi agentii de creatie care sa le ofere suport in dezvoltarea strategiei de promovare a brand-ului pe piata locala hotelul a organizat un open pitch la care s-au inscris 50 de agentii dintre care 6 au ajuns in etapa finala. DDB Romania va oferi servicii integrate de strategie, creatie si digital content.
"Pentru noi, acest pitch a fost o provocare la care toata echipa a raspuns cu maxim entuziasm! Ne era dor sa lucram pe aceasta categorie pe care avem deja experienta astfel ca a fost love at first brief. In plus, hotelul Radisson Blu din Bucuresti chiar este o locatie spectaculoasa, un loc cu oameni care te inspira si cred ca am reusit sa ne conectam la acel vibe glamour al brand-ului. In acest spirit si in linie cu nevoile de lifestyle ale targetului, ne-am asumat niste propuneri curajoase si... am castigat! Suntem onorati de increderea acordata de echipa Radisson Blu si de-abia asteptam sa dezvoltam lucruri frumoase impreuna", declara Roxana Memetea (Managing Partner, DDB).