Jam session in ograda cu protagonistii reclamelor Cava d'Oro

Jam session in ograda cu protagonistii reclamelor Cava d'Oro

Papaya a lansat spotul online Cava d’Oro – Depeche Mode, in cadrul caruia protagonistii reclamelor “Francezii” sau “Pestisor” participa la un jam session la care se canta “Personal Jesus”.

Sesiunea este intrerupta de un alt personaj, care recunoaste trupa careia ii apartine piesa – Depeche Mode. Participantii la jam session o contrazic, explicandu-i ca ei interpreteaza melodia lui Johnny Cash.

Single-ul "Personal Jesus" a fost lansat de Depeche Mode in august 1989. De atunci mai multi artisti si trupe au realizat cover-uri dupa versiunea originala: Gravity Kills, Marilyn Manson, Jerry Williams, Lollipop Lust Kill, Nina Hagen si Johnny Cash.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related