Joi, 16 mai, de la ora 19:00, Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis) le vorbeste cadetilor despre cum ajungi de la insight la conceptul creativ - despre cat de greu sau usor este uneori sa vii cu 20, 30 sau 50 de idei, de ce ar trebui sa te multumeasca in primul rand pe tine ideile si sa nu cauti mereu sa multumesti directorul de creatie, povestindu-le, in acelasi timp, si despre cateva dintre campaniile premiate la care a lucrat.
Surse de inspiratie, povesti inspirate din realitate, cum faci selectia ideilor si cand iti dai seama ca esti pe drumul cel bun si esti gata sa prezinti ceva relevant pentru un client - toate acestea si multe altele, la training-ul IQads Kadett de joia aceasta.
Dupa 1 an si jumatate, timp petrecut lucrand in agentiile din Romania, Mihnea a urmat Miami Ad School, continuandu-si cariera in marile agentii din Franta, Spania, SUA si Canada, si predand cursuri la Miami Ad School Madrid si Brooklyn. In cei 8 ani de experienta profesionala (impliniti in martie), a lucrat pentru branduri ca Land Rover, Canon, Fanta, Kraft, Xerox, MTV, Bacardi International, Virgin Atlantic, Pepsi, Orange GSM si multe altele.
In prezent lucreaza la Publicis, in calitate de Group Creative Director.
Training-ul sustinut de Mihnea Gheorghiu este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.