Spotul care promoveaza Bergenbier Fresh Grapefruit este construit in jurul ideii de prietenie

Spotul care promoveaza Bergenbier Fresh Grapefruit este construit in jurul ideii de prietenie

Leo Burnett a realizat campania de lansare a noului produs Bergenbier – Fresh Grapefruit, care contine un mix de bere cu suc de grapefruit, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care a debutat in aprilie, se concentreaza in jurul executiilor TV si online.

Un alt rol al campaniei este acela de a sustine produsul deja existent pe piata – Bergenbier Fresh Lemon. Spotul explica reteta produsului pornind de la povestea de prietenie dintre doi barmani.

"Bergenbier Fresh Grapefruit este pariul nostru cu vara, un mix de bere cu suc de grapefruit cu un gust deosebit de racoritor. Intr-o categorie in care suntem pionieri, continuam sa inovam, aducand experientele berilor premium in segmentul berilor accesibile. Aceasta completare a portofoliului Bergenbier vine doar sa intareasca aceasta afirmatie. Astfel, am dezvoltat Bergenbier Fresh Grapefruit, o bere creata din prietenie pentru  consumatorii marcii Bergenbier care uneori ar bea ceva extrem de racoritor, nerenuntand la marca lor preferata" a declarat  Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related