[AdLife] Corina Manole (Godmother): In Japonia am inteles ce inseamna notiunea de “soc cultural”, ca balcanicii stiu sa se distreze cel mai bine si ca sunt mai patriota decat as fi crezut

[AdLife] Corina Manole (Godmother): In Japonia am inteles ce inseamna notiunea de “soc cultural”, ca balcanicii stiu sa se distreze cel mai bine si ca sunt mai patriota decat as fi crezut

Plecarea din Buzau putea sa insemne pentru Corina Manole ce inseamna si pentru alti Studenti din Provincie: pachet cu mancare trimis de mama cu trenul, negocieri cu colegii de apartament, nopti pierdute in cluburi si mers la xerox pentru copiat cursurile. Corina a ales insa o facultate internationala din Japonia, asa ca o intrebam cu ochii si mai mari ce isi aminteste din perioada aia. La intoarcerea in tara s-a angajat in publicitate, domeniul la care a visat inca de cand era goth princess in liceu. A adunat experienta la pastel si Momentum, iar acum e Creative Director la Godmother. Povestea ei, mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Stefan Biji
acum 11 ani
"Ma uit la juniorii de acum si ma gandesc ca oamenii seriosi, muncitori si cu idei marete sunt pe cale de disparitie." mi-ar place sa stiu de ce ganditi asa ceva si mai ales oare ce putem face ca sa indreptam lucrul asta? Stefan Biji


Branded


Related