Plecarea din Buzau putea sa insemne pentru Corina Manole ce inseamna si pentru alti Studenti din Provincie: pachet cu mancare trimis de mama cu trenul, negocieri cu colegii de apartament, nopti pierdute in cluburi si mers la xerox pentru copiat cursurile. Corina a ales insa o facultate internationala din Japonia, asa ca o intrebam cu ochii si mai mari ce isi aminteste din perioada aia. La intoarcerea in tara s-a angajat in publicitate, domeniul la care a visat inca de cand era goth princess in liceu. A adunat experienta la pastel si Momentum, iar acum e Creative Director la Godmother. Povestea ei, mai jos.
[AdLife] Corina Manole (Godmother): In Japonia am inteles ce inseamna notiunea de “soc cultural”, ca balcanicii stiu sa se distreze cel mai bine si ca sunt mai patriota decat as fi crezut
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii