G2 Romania a dus experienta din mall in online in campania de lansare Opel Mokka

G2 Romania a dus experienta din mall in online in campania de lansare Opel Mokka

G2 Romania semneaza campania de lansare a modelului Opel Mokka in Romania. Potrivit unui comunicat de presa emis de agentie, masina a fost amplasata timp de 15 zile in mall-urile din 5 orase din tara, unde participantii au putut realiza filme "urban x cool" cu noul model. Clipurile au fost apoi disponibile pe platforma online a campaniei, unde au putut fi votate timp de o luna si jumatate, iar la finalul campaniei participantul cu cele mai multe voturi a primit masina. Clipul campaniei a fost difuzat pe site-urile din trustul MediaPro.

Rezultatele comunicate de agentie indica 550 de participanti care au incarcat filmulete pe platforma tare.ro si un numar de voturi cumulate de aproximativ 300.000. De asemenea, solicitarile de drive test sau de informatii despre model au crescut cu 50%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related