Pana pe 6 mai, se cauta cel mai meticulos design pentru cele mai haotice activitati de skate park. Pasionatii de design, arhitectura sau arta urbana pot propune idei de decorare a unuia dintre cele mai mari skate park-uri indoor din Romania, in stil PUMA Social. Designul castigator trebuie creat astfel incat sa ii inspire si sa-i motiveze pe cei care folosesc skate park-ul din Fabrica si poate fi inscris pana pe 6 mai pe platforma.
Creativii trebuie sa trimita propuneri de simulari aplicate pe peretii, pe tavanul, pe podeaua sau pe pistele skate park-ului. Inscrierea poate imagina un design fix, aplicat definitiv pe peretii skate park-ului sau unul mobil, modular. Poate fi schimbata culoarea, textura sau pot adauga decoratiuni inedite care vor scoate in evidenta forma si designul elementelor, atat timp cat nu modifica forma geometrica a interiorului. Chiar daca designul nu va implementat propriu-zis in skate park, aici e locul sa-ti dai frau liber imaginatiei.
Toti cei inspirati de stilul PUMA pot sa inscrie lucrarea folosind template-ul de competitie, care include simularea 2D a peretilor, alaturi de elemente ale designului PUMA, toate disponibile in kitul de participare disponibil pe site. In pagina competitiei sunt disponibile de asemenea brieful detaliat, regulamentul si celelalte detalii legate de inscriere, precum si lucrarile finaliste, pe masura ce vor fi admise in concurs.
Jurizarea va avea loc pe 8 mai, fiind facuta de catre reprezentantii PUMA Romania, iar castigatorii vor fi anuntati pe 9 mai. Cea mai buna lucrare va fi premiata cu 1.000 de euro, iar cele mai bune 10 propuneri de pe locurile urmatoare vor fi premiate cu produse PUMA.
Partenerii media ai competitiei sunt IQads, Feeder, Igloo si Zeppelin Magazine.
Despre PUMA Social
PUMA Social este o platforma PUMA, creata in semn de recunostinta si celebrare a sportivilor neconventionali.
PUMA Social sarbatoreste atletii „after-hours”, jucatorii de ping-pong, darts, bowling, etc. Scopul acestei platforme este de a crea o noua categorie de atleti, una cu care se poate identifica majoritatea oamenilor.