Cum se incapataneaza Love Issue sa apara in print cand publicatiile sar in barca online-ului

Cum se incapataneaza Love Issue sa apara in print cand publicatiile sar in barca online-ului

Intr-o zi de sambata in care altii profitau de primele zile cu vreme de mers la terasa, Constantin Nimigean isi programase intalniri care sa-l ajute la lansarea urmatorului numar din Love Issue. Intre doua vizite s-a oprit si la noi in mansarda pentru un interviu.

DTP-ist in corporatie in viata de zi cu zi, Constantin Nimigean si-a descoperit in timp pasiunea pentru fotografie. A inceput sa posteze imagini pe blogul oitzarisme.ro, numit cel mai bun blog de fotografie la RoBlogFest in 2011. Chiar si dupa acesta recunoastere, ne-a uimit cu o replica pe care rar ti-e dat s-o auzi: “Mi-am dat seama ca altii erau mult mai buni ca mine si am inceput sa promovez munca lor”. Dupa un curs de design editorial cu Raymond Bobar, a decis sa foloseasca lectiile si inspiratia de acolo pentru un nou proiect. Asa a aparut revista independenta Love Issue, dedicata proiectelor fotografice despre “dragoste si chestii”, intai online si, de doua numere incoace, si in print. Puteti sa il vedeti chiar pe Constantin spunand pe scurt care au fost primii pasi, ce-si propune sa faca prin fiecare numar lansat si cum arata cititorii Love Issue.

Intr-o perioada in care publicatiile din print se muta rand pe rand in online, Love Issue se incapataneaza, ca si alte reviste pe care le admiram, sa arate ca se poate si invers. Constantin Nimigean a apelat la crowdfunding ca sa scoata primul numar in print si, chiar daca a avut multe emotii pe parcurs si a completat cu bani din propriul buzunar, pana la urma i-a iesit si acum face acelasi lucru si cu numarul opt. O alta solutie ar fi colaborarea cu brandurile, insa discutia aici este ce le poate promite acestora cand tirajul revistei este de o mie de exemplare. Am vorbit cu Constantin despre sursele de venit prin care poate sa supravietuiasca Love Issue.

Primul numar in print a fost cel dedicat temei Dependenta/Independenta, iar astazi apare numarul opt, cu o noua serie de proiecte fotografice care ilustreaza intimitatea sub toate formele ei. Ne place ca evenimentul de lansare cuprinde si proiecte prin care implica cititorii: o expozitie de grup cu trei dintre cei care au trimis proiecte la un apel facut anterior de Constantin, dar si fotografii cu tema “intimitate” de trimise de cititori si printate de F64Studio. Vedeti in clipul de mai jos ce spune editorul Love Issue despre primele doua numere in print si cateva cuvinte despre numarul noua, care apare in vara. Constantin completeaza interviul si cu idei de planuri de proiecte conexe care le-ar fi de ajutor fotografilor romani.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related