Online-ul si cataratul. Astea sunt cele doua lucruri preferate ale lui Radu Ionescu (Creative Director, Kinecto) intre care mai strecura, cel putin in adolescenta, cantatul la chitara. Si pe care le mai tradeaza acum, ce-i drept, pe rand, cu cititul si alergatul. Dar are amintiri de pe vremea in care nu se formase dotcom bubble-ul si banii se castigau facand programe de contabilitate in Turbo Pascal. Mai jos gasiti si un playlist de muzica pe Last.fm, o lista de carti pentru weekend si o poza in care e agatat de peretele unei stanci care te-ar face sa te gandesti de doua ori inainte sa te lenevesti si sa stai in casa in weekend.
[Digital AdLife] Radu Ionescu: Prima oara cand am intrat pe net aveam 15-16 ani si mi s-a parut atat de misto incat m-am hotarat sa il printez pe tot
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: