Depozitul de bere Bergenbier, parte din campania de promovare a noului PET

Depozitul de bere Bergenbier, parte din campania de promovare a noului PET

ileo a dezvoltat aplicatia de Facebook Depozitul de Bere pentru Bergenbier, parte din campania "Prietenia are nevoie de lucruri durabile", informeaza un comunicat emis de agentie. Aplicatia a incurajat fanii Bergenbier sa-si rezerve baxuri in depozitul virtual, urmand ca in fiecare saptamana sa fie supusi la provocari, impreuna cu prietenii cu care s-au inscris. Aplicatia a fost activa in perioada 18 februarie - 14 aprilie.

Pe toata perioada campaniei, numarul fanilor paginii Bergenbier Romania a ajuns la 250.000 de fani, iar in aplicatia de Facebook s-au creat peste 7.000 de grupuri de prieteni care au realizat peste 33.000 de participari la probele saptamanale. Multi dintre ei au participat din prima pana la cea de-a opta saptamana, iar in proba finala au incarcat poze cu produsul cumparat, asadar au facut si dovada cumpararii produsului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related