Ca tot va ziceam ieri de cateva secrete ascunse prin agentii, noaptea trecuta am ales sa merg undercover prin agentii fara sa trambitez in gura mare "alo, a venit IQads-u!". Parte din strategie era si folosirea unei camere total neprofesioniste care nici macar sa nu dea aparenta unei intentii fotografice. Intamplarea face sa detin fix asa ceva - una dintre primele camere foto digitale, muncita si carata prin nisipuri, avioane si suficiente aventuri cat sa-i fie lene sa mai focalizeze si la un eveniment de publicitari.*
*meh, puteam sa imi cer scuze publice pentru calitatea fotografiilor, dar am ales sa va zic o vrajeala.
Recunosc ca in 2012 m-a entuziasmat foarte tare petrecerea de la HIPPOS, asa ca anul asta am zis ca trebuie sa ajung iar la ei. I-am pus chiar in capatul listei. Am ramas putin dezamagita de lipsa terasei de la etaj, dar mi-a placut din nou conceptul. Desi nu la fel de puternic ca moustache party-ul de anul trecut, Genderless Garden a avut totusi cateva puncte care m-au facut sa ma opresc si sa zic "uau".
Baietii astia stiu sa dea o petrecere dincolo de cliseul "loc cu muzica si bautura". O mare parte din nebunie e adusa si de Martin Balint, Creative Director-ul agentiei, care a studiat la Academia de Arta din Venetia si a expus in Venetia si Viena. In hol am dat peste o instalatie flashy cu lumini orbitoare si halucinante care pareau sa te avertizeze ca urmeaza sa ti se intample ceva. In sala de sedinte, unde anul trecut ne-am uitat la desene animate vintage in timp ce eram "gazati", ne asteptau acum cateva pasari ce stateau in colivii in jurul unei mese. Iar pe masa era o proiectie cu farfurii si cani, despre care am auzit ca se filmase chiar in bucataria agentiei. Daca n-ati ajuns, cautati-le in galeria inspectata de mine si camera mea natanga.