Leo Burnett a realizat campania "Prietenia are nevoie de lucruri durabile", care promoveaza lansarea pe piata a noului PET Bergenbier, ce ofera consumatorilor cu 45% mai multa protectie si pastreaza prospetimea berii mai mult timp, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care se desfasoara in perioada 8 martie – 30 aprilie, cuprinde executii TV, POSM si online.
"In filosofia noastra, comunicarea este importanta, avand rolul de a transmite valorile Bergenbier, cele ale prieteniei adevarate si ale relatiilor ei durabile. Cu toate acestea, comunicarea reprezinta doar varful iceberg-ului, mai important este sa si traim aceste valori in viata de zi cu zi. Iar in acest caz, am ales sa demonstram durabilitatea valorilor prieteniei prin investitia in ambalajul PET cu protectie sporita, singurul ambalaj de acest tip din segmentul Core. In acest demers am avut un singur scop: sa le oferim prietenilor nostri, consumatorii loiali Bergenbier, experienta de calitate a unei beri premium, adusa la viata de catre marca lor favorita din segementul berilor accesibile." a declarat Mihai Bonca (Director Marketing, Bergenbier SA).