[UPDATE] [Studiu de caz] Campania Casa3Play: In social media, proiectul a atras peste 755.000 de impresii

[UPDATE] [Studiu de caz] Campania Casa3Play: In social media, proiectul a atras peste 755.000 de impresii

Cabral Ibacka si Vlad Petreanu s-au mutat impreuna la sfarsitul lui decembrie 2012. Pe parcursul celor trei zile in care au locuit in casa Romtelecom, cei doi au folosit in exclusivitate serviciile providerului de telefonie si internet pentru a rezolva o varietate de provocari lansate de public, fara ajutor din afara, folosind un telefon, un laptop conectat la internet, o tableta si un televizor, Campania, semnata de Rogalski-Grigoriu,a adus peste 18.500 de vizitatori unici pe website-ul casa3play.ro si  peste 755.000 de impresii.. 

Campanie: Experiment triple play in Casa3Play

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related