Poate v-ati obisnuit deja cu vizualuri despre Gigi Becali inca de la Cutarica, de pe vremea in care inrama perlele oratorice ale Razboinicului Luminii. Gavrila&Asociatii il aduce in mijlocul campaniei de comunicare tot pe Becali, de data asta sub forma de brand de branza sfintita. Si nu vine singur, vine intr-o hora ghidusa alaturi de alte branduri si endorserii lor: concentratul de ler Stefan Hrusca, scrabble-ul Limba de Lemn Ion Iliescu, copiatorul Victor Ponta, esarfa de matase Adrian Nastase sau romul Traian Basescu. Toate astea, intr-o campanie care anunta lansarea paginii de Facebook Gavrila&Asociatii.
Cum se leaga branza sfintita Becali si esarfa de matase Nastase, intr-o campanie Gavrila&Asociatii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: