Cum se leaga branza sfintita Becali si esarfa de matase Nastase, intr-o campanie Gavrila&Asociatii

Cum se leaga branza sfintita Becali si esarfa de matase Nastase, intr-o campanie Gavrila&Asociatii

Poate v-ati obisnuit deja cu vizualuri despre Gigi Becali inca de la Cutarica, de pe vremea in care inrama perlele oratorice ale Razboinicului Luminii. Gavrila&Asociatii il aduce in mijlocul campaniei de comunicare tot pe Becali, de data asta sub forma de brand de branza sfintita. Si nu vine singur, vine intr-o hora ghidusa alaturi de alte branduri si endorserii lor: concentratul de ler Stefan Hrusca, scrabble-ul Limba de Lemn Ion Iliescu, copiatorul Victor Ponta, esarfa de matase Adrian Nastase sau romul Traian Basescu. Toate astea, intr-o campanie care anunta lansarea paginii de Facebook Gavrila&Asociatii.  

IQads: Am vazut ca ati ajuns si la TV. Ce vizibilitate a avut campania pana acum?
Departamentul de branding de tara Gavrila&Asociatii: La nici o o saptamana de la lansarea primelor branduri de tara personalizate am impanzit mai multe pagini de Facebook, am fost mangaiati bland pe crestet de Pagina de Media si Feeder si invitati in platou sa spunem live ce, cum, de ce de catre jurnalistii de la Realitatea TV.

IQads: Care e mesajul pe care vreti sa il transmiteti despre agentie?
Departamentul de branding de tara Gavrila&Asociatii: E in primul rand o campanie de autopromovare a agentiei Gavrila&Asociatii, acum ca suntem ultima agentie locala care si-a lansat o pagina de Facebook, dupa ce am fost prima agentie cu blog. Campania e o incercare de a arata realitatea media inconjuratoare comprimata intr-un limbaj publicitar. Personalitatile devin produse pornind de la ceva ce-i diferentiaza si, evident, le lipim pe frunte si un slogan pe masura. Si e un exercitiu cu care ne-am obisnuit: anul trecut am creat campania pro bono a lui Nicusor Dan pentru alegerile la Primaria Capitalei si intre timp am crescut si o pagina de Facebook cu o atitudine relaxata de  critica sociala: Neam Saturat.

IQads: De ce acum nevoia unei astfel de campanii?
Departamentul de branding de tara Gavrila&Asociatii: Ideea era oricum "in aer", noi n-am facut decat sa o punem pe monitor. Si am ales astfel sa ne promovam, facand cu ochiul unor posibili clienti care ar dori asemenea idei ghiduse si pentru campaniile lor. Desi ne asteptam din clipa in clipa sa ne sune domnul Crin pentru a discuta campania pentru salteaua omonima, succesul Dormeo ne spune ca exista cerere imensa pentru asa ceva.

IQads: De ce au fost astea exemplele alese (doar avem o gramada de personaje fascinante in Romania)?
Departamentul de branding de tara Gavrila&Asociatii: Am ales sa incepem cu niste personaje foarte vizibile in media, in special politicieni. Insa seria de branduri de tara continua implacabil, speram sa postam zilnic cate o executie noua, galeria de personaje se va diversifica spre mai multe zone si mai multe epoci. No spoilers yet, stay tuned!

IQads: Au fost idei stranse in timp care apoi au conturat o campanie sau ati avut intai ideea si apoi ati ales executiile?
Departamentul de branding de tara Gavrila&Asociatii: Despre oamenii din executii tot romanul a facut o poanta, un comentariu, si-a spus "parerea mea"-ul. Ne-am dat seama ca in jurul nostru graviteaza o puzderie de branduri posibile asa ca am inceput imediat o lista care speram sa continue pana devine volum.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related