CAP a realizat pentru Ubernuts campania de promovare care cuprinde executii TV, outdoor, POSM si online si se desfasoara in perioada 10 aprilie – 12 mai. Contul a fost castigat in cadrul unei licitatii care a avut loc anul trecut, iar identitatea de brand Ubernuts a fost realizata de Brandient, potrivit unei informari din partea agentiei.
"Ubernuts sunt atat de bune incat merita sa faci orice pentru ele, inclusiv sa cumperi un buldozer, 300 de saci de ciment sau 1278 de tomberoane. Lucrurile cu adevarat bune sunt valoroase si tot ce e valoros se obtine greu. Cam asta e pozitionarea din care decurg conceptul creativ si mesajul campaniei. Practic am inventat o falsa promotie. Tre’ sa cumperi un buldozer ca sa primesti o punga de alune. Si daca nu s-ar fi pus de-a-ndoarselea unele televizuni ar fi ramas o falsa promotie pana la capat. Totul a fost gandit ca o falsa promotie. Doar ca acum avem si un regulament care zice ca, in cazul in care cumperi un buldozer, primesti o punga de arahide sarate Ubernuts 150 de grame”, a declarat CAP pentru IQads.
Referitor la interzicerea spotului "Buldozerul" de catre un post de televiziune, agentia a spus ca motivul invocat este inducerea in eroare a publicului si indecenta actritei din reclama.
Principalul obiectiv al campaniei este de a genera awareness, urmat de generarea de vanzari.
Echipa CAP care a contribuit la realizarea campaniei: Raluca Feher (Director de creatie si strategie), Codin Caradimu (Director de creatie), Andreea Pirvu (Copywriter) Cezar Panait (Copywriter), Cristina Purcarea (Client Service), Mara Stoenescu (Client Service), Alin Cinca (Art Director), Anna Florea (Art Director).
Spoturile au fost produse de Multi Media Est in regia lui Radu Muntean.