De la Shogun la statusuri - cum sa comprimi o poveste pentru mediul online: joi, pe 18 aprilie, Denisa Armasu (Digital Group Creative Director, Saatchi & Saatchi Romania) le va povesti membrilor Kadett despre cum se poate spune o poveste intr-un site, intr-o aplicatie de Facebook, intr-un newsletter, status, Facebook Ad sau chiar pe Pinterest si Youtube. Va fi un training pentru viitorii copywriteri, pentru viitorii social media manageri sau chiar si pentru cei care nu stiu inca daca vor sa fie copy, art sau client service. Un training pentru oameni - pentru ca toti avem nevoie de povesti care sa ne spuna ceva, nu de branduri care sa ne vanda ceva.
Denisa Armasu a intrat in publicitate dupa 15 ani de pian. A absolvit Conservatorul din Bucuresti, apoi a fost bursier Erasmus la Comunicare si Artele Spectacolului - Universitatea din Liege, in cadrul masterului de Comunicare Audio-Video la SNSPA.
De atunci au trecut 7 ani de publicitate, timp in care a fost copywriter la Ogilvy, apoi Head of Creative Department la Interactions, iar acum este Digital Group Creative Director la Saatchi & Saatchi. A facut parte din echipa de start atat la Ogilvy Interactive, cat si la Interactions, si in departamentul de digital din Saatchi & Saatchi.
In cei 7 ani, a castigat 11 premii la Internetics, Webstock, Effie, ADOR. Printre proiectele la care a lucrat se numara: "Stirile de la Fara Cinci" pentru Kit Kat, "Cosul zilnic" si "Costa cat crezi?" - pentru Mega Image, primul magazin online din care iti poti cumpara o masina - SeatWebshop.ro, "Dragostea mare se vede in gesturi mici" si "Motive pentru Crispello" - pentru Milka, "Viata Fara Cash" si "StudentBiz" - pentru Raiffeisen Bank.
In timpul liber, scrie povesti in Revista de Povestiri.
Training-ul sustinut de Denisa Armasu este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.