[UPDATE] In urma unui pitch organizat de compania Nordic Impex, agentia Brand Support a fost aleasa pentru a gestiona creatia pentru brand-ul Hulala pentru perioada urmatorului an, prezent pe piata romaneasca de 20 de ani, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Conceptul propus de agentie vorbeste despre bucuria zilnica pe care o aduce un desert pregatit cu frisca Hulala. Campania se va desfasura in perioada 1 mai - 1 iunie 2013 si include print, un spot TV si materiale de promovare la punctul de vanzare.
“Sa fii in pitch pentru un brand de frisca este destul de provocator, in primul rand pentru ca nu iti sta deloc capul la munca, ci la ce poti face cu frisca…. In al doilea rand, brief-ul nu a fost chiar usor, pentru ca a implicat repozitionare. Clientul dorea sa schimbe, nu mai comunicase de multa vreme, frisca Hulala este liderul categoriei si pare simplu la prima vedere, pentru un market lider, dar de fapt pretentiile consumatorilor si asteptarile lor sunt mai mari. Suntem de asemenea super-happy ca, in afara de ideile castigatoare propriu-zise, am construit o relatie excelenta cu clientul in aceasta perioada si oricine ar spune orice, chimia, energia, pasiunea cu care lucrezi pentru brand se vad si conteaza intr-o foarte mare proportie, lucru pe care ei l-au vazut si l-au apreciat”, spune Andreea Turean (New Business Manager, Brand Support).