Creditul DIVERS BCR il salveaza pe Harap Alb in noua campania creata de Next Advertising

Versiunea moderna a povestii lui Harap Alb din cea mai recenta campanie BCR arata ca, atunci cand alte ajutoare dau gres, creditul DIVERS BCR e acolo sa salveze situatia. Campania a fost creata de Next Advertising in cadrul platformei de comunicare "Impreuna schimbam povestea", in care situatiile de zi cu zi sunt imaginate ca versiuni moderne ale intamplarilor cu eroi de basm.

Campania are creatii pentru TV, OOH, online, BTL si neconventional.

"Contrastul dintre descrierea de poveste si imaginile moderne genereaza umor. Zmeul e autobuzul intesat de lume, calul e masina, iar acum Ochila si Setila sunt bunicuta cu dioptrii enorme si prietenul sprijinitor de baruri. Ultimul contrast poveste-realitate e, din cate am vazut, cel mai amuzant pentru public din toata seria. E minunat cand facem oamenii sa rada, pentru ca astfel ii apropiem de mesajul nostru", declara Liviu David (Director de creatie, Next Advertising)

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related