Conturile de BTL ale Peroni si Redd's intra in portofoliul Tempo Advertising

Incepand cu februarie 2013, Tempo Advertising ofera servicii de BTL pentru Peroni Nastro Azzuro si Redd’s in urma castigarii pitch-ului organizat de Ursus Romania in perioada decembrie 2012 – ianuarie 2013, informeaza un comunicat emis de Rogalski-Grigoriu.

Pentru Peroni Nastro Azzuro, Tempo a propus conceptul “Art & Poetry” sub umbrela caruia este dezvoltata seria de evenimente care sarbatoresc implinirea a 50 de ani de existenta a brandului Pero Nastro Azzuro.

"Tema pitch-ului a fost concentrata pe design, cu declinari in BTL, un brief care ne-a entuziasmat si motivat in egala masura. Am dezvoltat stilul vizual pentru Anniversario 50, insotit de propuneri de BTL, ruta aleasa de client - 'Art & Poetry' - fiind si recomandarea agentiei, iar din martie am inceput implementarea propunerilor creative", a declarat Costin Milu (Creative Director, Tempo Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related