Motivele pentru care barbatii beau berea, explicate intr-o campanie pentru Stejar Strong

Motivele pentru care barbatii beau berea, explicate intr-o campanie pentru Stejar Strong

Arsenoaiei&Matasel a lansat noua campanie de imagine pentru berea Stejar Strong, care porneste de la motivele pentru care barbatii beau bere, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care cuprinde executii OOH si digital, promoveaza o bere cu continut de alcool de 7% si cu un extract primar cu 30% mai ridicat decat o bere obisnuita.

Cele sapte vizualuri explica motivele pentru care barbatii beau bere (printre ele fiind victoriile, infrangerile, sportul, rock-ul, punk-ul si povestile de dupa) si ii directioneaza pe cei care beau bere doar pentru gust catre pagina barbaticugust.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related