Joi, pe 11 aprilie, Adrian Mutescu (Strategic Planner, Leo Burnett) va sustine in Club Kadett un training despre pasii prin care poti dovedi eficienta unei campanii: de la intelegerea contextului pentru setarea unor asteptari realiste in privinta campaniei, stabilirea obiectivelor si cum te asiguri acestea ca au fost realizate cu ajutorul comunicarii si nu al altor factori de marketing (promotii, cresterea distributiei sau scaderea pretului), la prezentarea unor exemple concrete de campanii eficiente. In ultima parte a trainingului, el le va prezenta cadetilor un studiu de caz din portofoliul agentiei.
Adrian lucreaza in zona de ATL si de digital ca Strategic Planner, la Leo Burnett. Pe parcursul celor doi ani de strategic planning, el a lucrat pe sectoare precum FMCG, Retail, sport, servicii financiare sau non-profit pentru branduri ca Bergenbier, Noroc, Metro sau Samusocial. In cadrul agentiei, Adrian se ocupa si de innovative research si de zona de in-store insights, adunand in mod constant insight-uri de la consumatori "din teren". Inainte sa ajunga la Leo Burnett, el a lucrat in marketing pe servicii IT aproximativ 2 ani.
Training-ul sustinut de Adrian Mutescu este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.