Contul de media al producatorului de dulciuri Storck a fost castigat de MEC Romania

In urma unui pitch desfasurat pe durata a patru luni, contul de media al clientului Storck a fost castigat de MEC Romania, anunta un comunicat emis de agentie. Anterior, contul a fost detinut de Zenith.

In 2013, Storck urmareste sa isi creasca vanzarile si vizibilitatea in randul consumatorilor de ciocolata, astfel ca MEC Romania va implementa o serie de proiecte speciale difuzate pe un mix nou de canale media pentru a ii oferi publicului o experienta imbogatita. Azi se lanseaza o noua campanie de promovare pentru Toffifee si Merci, cele mai cunoscute branduri Strock din Romania.

“MEC Romania s-a diferentiat de restul agentiilor prin strategia integrata de comunicare, planificare si optimizare continua a campaniilor pe care a propus-o. Mai mult, atat ideile inovatoare, cat si studiile calitative si cantitative din spatele strategiei i-au favorizat in fata celorlalte agentii competitoare”, a spus Agnes Szuts (Marketing Manager, Storck).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related