LaFesta incurajeaza consumatorii sa intre in "Reteaua mintilor deschise", in campania de promovare a noilor sortimente de bauturi instant

Saatchi & Saatchi a realizat campania "Deschide-ti mintea cu LaFesta 3 in 1”, care promoveaza lansarea pe piata a noilor sortimente LaFesta 3 in 1, informeaza un comunicat emis de Saatchi & Saatchi PR. Destinata unui public dispus sa-si deschida mintea catre nou, campania LaFesta isi propune sa apropie persoanele in "Reteaua mintilor deschise".

Campania, care se desfasoara pana pe 10 mai, contine executii TV, OOH si comunicare in social media. Aplicatia de Facebook ofera utilizatorilor acces in "Reteaua Mintilor Deschise" si posibilitatea de a-si crea un avatar ales din galeria de imagini si mesaje presetate. Pentru a castiga puncte, participantul isi poate invita prietenii in aplicatie si poate sa posteze in fiecare zi cate o idee pe care mai apoi sa o trimita si prietenilor. Cei care acumuleaza cele mai multe puncte vor primi drept premiu bilete la cinema pentru ei si prietenii care au intrat in "Reteaua Mintilor deschise".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related