Initiativa de self-promo de 1 aprilie – Umfleaza.com

De 1 aprilie BEC Media a lansat Umfleaza.com, o initiativa ce isi propunea sa ironizeze tendinta de umflare a bugetarii timpului de lucru de catre agentii si freelanceri catre client. Potrivit rezultatelor comunicate de echipa din spatele proiectului, site-ul a primit peste 1000 de accesari pe 1 Aprilie, 150 de mentiuni in social media (majoritatea pe Facebook) si 60 de utilizatori si-au lasat adresa de mail pentru a primi mai multe informatii.

"Uitandu-ne in jur observam cum timpul este neglijat. Se face overtime pentru a livra ceva ce nu a fost bine pozitionat in timp sau mai rau, se 'umfla' rapoartele si bugetarea pentru a acoperi problemele financiare sau de management. Incurajam time tracking-ul facut bine si tarifarea avand ca baza aceasta monitorizare. Lucrand cu clienti atat din Romania, cat si din SUA, observam o discrepanta foarte mare a felului in care e apreciat timpul de lucru. In general toata lumea apreciaza calitatea livrabilului, dar in afara simti ca timpul este apreciat. Nimeni nu vrea sa piarda timpul nimanui, cu atat mai putin pe al lui, iar asta se vede in lejeritatea cu care clientii iti cumpara skill-urile si timpul, nu doar un serviciu generic. Mai departe de farsa, e un ghid de time tracking. Pe deoparte ne targetam viitorii clienti, pentru ca in unele colaborari incepem prin a comunica felul in care lucram si rationamentul din spate. Preferam sa avem clienti care apreciaza asta ca baza pentru flexibilitatea pe care o oferim pe termen lung. Pe de alta parte vrem sa incurajam time tracking-ul, raportarea timpului si estimarile informate a timpului de lucru pe proiect”, au declarat reprezentantii BEC Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related