La initiativa Facultatii de Sociologie si Comunicare a Universtitatii Transilvania, pe 5 si 6 aprilie 2013, tinerii brasoveni pasionati de comunicare, studenti sau masteranzi, vor putea sta de vorba cu specialistii in media si comunicare ai agentiei Starcom, precum si cu experti din companii multinationale prezente pe piata din Romania in cadrul Scolii de Comunicare Starcom, informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii grupului Leo Burnett.
Starcom MediaVest Group, parte din cea mai mare reteaua globala SMG Worldwide, vine cu o experinta de peste un deceniu in industria romaneasca de comunicare si specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale. Pe durata celor doua zile de workshopuri, specialistii Starcom vor dezvalui participantilor din experienta si cunostintele lor pentru a ii ajuta sa puna in practica cele invatate de-a lungul anilor teoretici din perioada scolii. Cursurile si isi propun sa acopere teme variate — de la online media si managementul retelelor sociale la introducerea de proiecte speciale pe TV si tehnici creative de intelegere a consumatorului.