Veneam intr-o zi spre redactie si observ ca un autobuz din trafic era branduit cu vizualul filmului Domestic. De cateva zile parca si bannerele au invadat orasul. Aseara am gasit mesajul filmului chiar si pe un pui din hypermarket. Pe Facebook toate vedetele au vorbit despre animalele din viata lor. Incep sa cred ca sunt paranoica si ca mesajele astea ma urmaresc special numai pe mine. Am vazut Domestic si am inteles. Si cred ca parte din curiozitatea si asteptarea mea s-a datorat si campaniei de promovare care n-a ratat nici un loc online sau offline unde mi-ar fi putut spune "Trebuie sa vezi Domestic ca sa intelegi". I-am luat deci la intrebari pe Ada Teslaru (Graffiti BBDO) si Cristian Pantazi (Kaleidoscope Proximity) ca sa aflu cum au pus la cale o campanie care nu iti spune nimic din start, ci te invita sa o descifrezi abia dupa vizionare.
Trebuie sa vezi Domestic ca sa afli ce-a patit gaina pregatita azi
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: