[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa

[Training IQads Kadett] Radu Bogdan (Brennan Research & Consultants) despre cercetarea cantitativa si calitativa

Joi, pe 4 aprilieRadu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants) va sustine un training IQads Kadett, in cadrul caruia le va povesti membrilor despre cercetarea cantitativa si calitativa si situatiile in care ar trebui sa apelam la unul dintre cele doua tipuri de cercetare. Un alt subiect abordat in aceasta discutie va fi legat de design-ul de cercetare si instrumentele specifice. Participantii la training vor fi pusi fata in fata cu o serie de output-uri de research pe teme de studii des folosite de branduri si de companii.

Radu Bogdan este responsabil in cadrul Brennan Research & Consultants de integrarea obiectivelor de cercetare si alinierea lor la mixul metodologic de abordare pentru a maximiza actionabilitatea rezultatelor, precum si de strategia de dezvoltare a companiei. S-a numarat printre primii practicanti in Competitive Intelligence in mediul economic din Romania de dupa 1990. Noutatea unui astfel de job i-a adus apropierea de cercetarea de piata, dar trecutul sau profesional cuprinde si alte sfere ale marketingului: business development, project & product management, strategie si suport decizional. A facut parte din echipa de start a Mobifon-Connex (1999-2004) si se afla in echipa de management a Brennan Research & Consultants incepand din 2005.

Radu a urmat in 2010 cursuri in UK, la London Business School si este co-fondator al platformei Youth Monitor.

Training-ul sustinut de Radu Bogdan este parte din IQads Kadett, program de talent scouting organizat de IQads. Cadetii admisi in program participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii. Participantii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare. Inscrierea se face pe IQadsKadett.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related