Rugamintile aprinse si conturile false nu sunt armele unui participant la promotii profesionist

Rugamintile aprinse si conturile false nu sunt armele unui participant la promotii profesionist

Promotiile nu functioneaza cu rugaminti adanci la rude si sute de coduri de pe produse trimise aiurea. Participarea la promotii e o activitate cat se poate de complexa si participantii profesionisti nu se inscriu fara o strategie in spate. Fie isi asuma riscul calculat de a ramane cu o groaza de produse de acelasi gen (gandindu-se totusi ca, daca sunt neperisabile, le vor folosi pe viitor), fie calculeaza posibilitatea de castig in functie de numarul de coduri trimise. Sigur, asta nu e o stiinta exacta si cere o investitie serioasa de timp: observarea celorlalti participanti, evaluarea cerintelor companiei care organizeaza promotia, cu alte cuvinte "ce-ar vrea sa auda", inscrierea in intervalele de timp potrivite.

Cam asa a castigat un participant la promotii profesionist o excursie in New York si o masina Opel Astra, printre altele. Mai jos puteti citi un preview la interviul cu participantul la promotii, pe care il numim generic Mihai, si care preda matematica si informatica in cadrul unei universitati. Puteti asculta interviul integral cu Mihai la Promotions Now 2013, care incepe maine, 27 martie si se incheie pe 28 martie. Dar daca nu v-ati inscris trebuie sa o faceti pana la sfarsitul zilei.

IQads: Mai tii minte la cate promotii ai participat pana acum?
Mihai: Incepand din 2010, am participat la vreo 20-25. Nu le-am adunat.

IQads: Cum stabilesti la ce promotii sa participi si care sunt pasii?
Mihai: Ma uit in newsletter-ele de pe konkurs.ro. Primul pas este sa vad cine despre ce face si cam ce produse sunt. Daca sunt niste produse pe care nu pot sa le iau sau care nu m-ar interesa, ma opresc. Daca imi place, atunci merg mai departe si deschid regulamentul , sa vad mecanismul de promotie. Acolo ma uit sa vad cine organizeaza si daca am mai auzit de ei sau stiu pe cineva care a castigat la o promotie organizata de ei. Daca da, continuu si dedic mai mult timp. Citesc cu atentie regulamentul, poate mi-l si printez, ma uit unde as putea sa-mi imbunatatesc sansele. Spre exemplu, daca e o promotie care ofera premii in anumite momente orare, prefer sa strang toate codurile intr-o saptamana-doua si sa le inscriu pe toate intr-un singur interval cu sansele cele mai mari.

IQads: Cat investesti in participarea la promotii?
Mihai: Daca premiile merita si sunt sanse de castig, am investit pe undeva pe la 5-10 milioane. Au fost cateva promotii in care am investit si foarte mult timp. Am intrat la inceput sa vad despre ce e vorba, apoi mai intram zilnic de vreo trei ori sa vad ce s-a mai schimbat. La multe dintre ele, la vreo 10-15, am investit degeaba. N-am castigat nimic sau n-am revendicat premiile, daca nu imi placeau sau nu le puteam da cadou. Am castigat pe la unii niste cani, o sapca, nu le-am mai luat. Mai am un prieten care participa la promotii si schimbam premiile intre noi, pana acum am facut schimb de vreo trei ori. Cand castiga ceva imi da un mail si, daca sunt interesat, ii dau altceva in schimb sau chiar cumpar, cum a fost cazul cu un voucher la Neptun.

Despre strategiile pe care le-a implementat la castigarea unor promotii in trecut, lucrurile pe care le urmareste, sursele de informare si ce si-ar dori ca organizatorii sa faca mai bine o sa auziti la Promotions Now 2013.

Detaliile despre program si inscrieri sunt disponibile pe site-ul oficial. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla. Evenimentul este recomandat de IAA si UAPR si sustinut de Mercury360, Agrafa, Casa de Traduceri si 360Revolution. Partener de know-how al Promotions Now este Wave Division.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related