CohnandJansen JWT transforma inghetata intr-un icon prin noul brand La Strada

CohnandJansen JWT transforma inghetata intr-un icon prin noul brand La Strada

La Strada e o poveste antreprenoriala romaneasca crescuta frumos in laboratoarele CohnandJansen JWT. Clientul a venit cu un brief foarte clar, dar produsul inca nu exista – nu avea un nume, o identitate vizuala sau un packaging. Clientul a venit prima data la ei sa verifice daca au chimie si daca e cazul sa mai dea brief-ul si altor agentii. S-a dovedit ca nu mai era. Art Director-ul din Andrei Cohn si planner-ul din Raluca Iacob au zis ca asta nu e o oportunitate cu care sa te intalnesti la tot pasul in industria asta, asa ca provocarea a intrat in curtea agentiei.
Raluca Iacob (Senior Strategic Planner) si Evelin Bundur (Art Director) ne-au povestit cum a decurs totul de la "vazut-placut" la produsul pe care acum il putem acum atinge si plimba pe strada si care vrea sa devina un statement pentru consumatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related