14.000 de inscrieri intr-un concurs promovat printr-o campanie semnata de Inotec

Compania de solutii software Inotec a realizat o campanie de promovare pentru concursul cu tema "design vestimentar", initiat de magazinul online Atmosphere Fashion, care a adus 14.000 de inscrieri in sapte zile, informeaza un comunicat emis de Inotec. Campania, care a fost dezvoltata in perioada 20 – 28 februarie 2013, s-a desfasurat in perioada 26 februarie – 8 martie 2013. Pe parcursul a trei zile cele 14.000 de inscrieri s-au concretizat in 200 de comenzi directionate catre magazinul online.

Campania, care a pornit de la preferintele publicului-tinta pentru noutati in materie de vestimentatie, a inclus distribuirea de materiale promotionale in cluburile partenere, in centre spa, saloane de infrumusetare si sali fitnes si promovare in online prin intermediul Facebook Ads, Google AdWords, newslettere Atmosphere Fashion, remarketing si PR online (comunicate de presa - presa.ro si Mediafax, parteneriate online – divahair.ro si e-saloane.ro:  bannere, advertoriale, includere in newsletter-ul periodic si posturi pe paginile de Facebook). De asemenea, Marina Dina (asistenta in cadrul emisiunii "Rai da' Buni") a fost ambasadoarea campaniei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related