[Client Service] Olivia Georgescu (DDB Romania): Ppt-ul care iti da aripi

[Client Service] Olivia Georgescu (DDB Romania): Ppt-ul care iti da aripi

Bucuriile si tristetile job-ului de account, tensiunea care face parte din pachetul de baza si momentele memorabile care fac totul sa merite la final. Un articol despre ce presupune lucrul in departamentul de Client Service, semnat de Olivia Georgescu (New Business & Strategy Director, DDB Romania).

Cateodata cand ma prinde ora de culcare pe la birou, stau fata in fata cu slide-urile din ppt si ma intreb ce naiba s-a intamplat cu visele mele de a ma face balerina sau cantareata cand voi fi mare. Hm, si cam de-acuma sunt mare, like it or not. Si nu prea cred ca o sa vina vreun brief care sa ma catapulteze ca o rampa de lansare pe scena la care visam cand eram mica. Asta e, toti copiii spun lucruri traznite. Dar si adultii parca tot traznite le fac. Mai bine hai sa mai scriu 3 slide-uri si apoi fug acasa, poate ii mai prind pe baietii de la livrari sa comand o salata, ca iar n-am ajuns la cumparaturi.

Cam asta as trece eu pe lista neagra de CS… frigiderul gol, brand nemtesc si fitos, dar gol ca nu prea apuci sa-l umpli. Statul de vorba adevarat cu ai tai, pentru ca lor poti sa le dai reject, dar clientilor nu, aniversarile din familie la care nu ajungi decat cand toata lumea a plecat deja, prietenii pe care nu apuci sa ti-i faci pentru ca intr-o zi se satura sa te tot sune si sa-i amani pe motiv de pitch, abonamentele platite la sala si nefolosite dupa ce ti-a atras instructoarea atentia ca ai venit de 3 ori la rand dupa incalzire, zilele in care sunt infloriti totii copacii, dar pana-n weekend, cand ajungi si tu pe-afara, li se scutura florile si iar iti promiti ca la anul iti iei o zi libera doar ca sa te plimbi de nebun. Cam asta ar fi cel mai aiurea lucru care vine la pachet cu jobul de client service, faptul ca nu prea iti mai ramane un timp fara deadline-uri…

Dar come on, nu vreau sa ma plang atata. "It's just a job!", cum imi mai spune cateodata un coleg din creatie. Dar el zice asta pe la 6 si un pic in timp ce iese pe usa :) Asa ca sa vedem mai exact eu de ce mai raman:

A – am ramas din prima zi in care eram studenta hyper entuziasta fara sa imi impuna asta nimeni, pentru ca am fost de mica o tocilara perfectionista si daca m-as schimba acum nu ar da bine la evaluare. Si nici la autoevaluare.

B – pentru ca de fapt imi place la nebunie fiecare slide gol si de fiecare data cand imi iese mesajul de pozitionare ma simt de parca ar trebui sa dea PRO-ul descoperirea mea la stirile de la ora 5.

C – pentru ca in viata sunt oameni care se implica in orice ar face si oameni care prefera sa-si conserve neuronii si sa doarma bine noaptea, iar eu fac parte din prima categorie.

D – toate cele de mai sus si faptul ca am nu am fost pedepsita serios cand eram mica.

Si apoi mai sunt zilele in care iti povesteste cineva cu zambetul pe buze despre o campanie care ii place fara sa stie ca ai lucrat la ea. Sau vine cate un mail de la cineva cu semnatura importanta si e frumos si de bine la adresa a ce si cum ai facut chiar tu. Sau packaging-ul la care se lucreaza cu lunile si atunci cand il vezi la raft ai impresia ca tot hypermarketul il priveste fascinat. Sau sloganul de pe sticla de apa care e chiar pozitionarea propusa de tine. Sau colegii atat de diferiti si de faini de la care afli primul cele mai tari filme si carti si… tot felul :)

Dar cel mai mult si cel mai mult imi plac zilele cu emotii mari, in care abia pot sa mananc, pentru ca am un gol in stomac, pentru ca dormim la birou de 3 zile, pentru ca stim ca azi… avem pitch! Momentele alea in care tu vorbesti si mai multi oameni, de regula mai trecuti prin viata si prin bugete decat tine, stau si parca li se lumineaza ochii de ce zici tu acolo si de ce schema ai facut in ppt. Momentele alea mie una imi dau aripi. Si cum de baut energizante nu m-am apucat, ele chiar fac diferenta.

E drept ca nu as recomanda oricui sa se apuce de advertising in sensul de client service al cuvantului, dar pentru cei care sunt proiectati sa reziste, sa reziste, sa reziste…pot garanta ca nu va fi doar un job. Va fi ce si cat de mult stii sa iti iei din fiecare zi la birou. Si fiecare zi la birou e altfel decat credeai de dimineata :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

Petre Puia
acum 11 ani
Descopera`te in lumea din jur, in ordinea/dezordinea din jur, in cea care se scoala dimineata bosumflata/binedispusa, in privirea celorlalti... . Din titlu trebuia sa ima astept la ceva, din continut te prezinti(deschisa si rouata) dimineata, dar si la pranz si seara...

De aceea e de recomandat sa lasi macar si pe altii sa te ... verifice cat de rezistenta esti.

Zambeste si continua sa fi cum vrei tu !



Branded


Related