Pana sa ajunga copywriter-ul de azi, Maria Cordun (Lowe & Partners) era preferata profesorilor de romana. Poate ziceti ca e lucru putin pentru ca fiecare din noi am luat la un moment dat un 10 cu felicitari pentru cel putin o compunere, dar pasiunea s-a continuat si in facultate cu un reportaj care in zilele noastre ar fi fost semnalizat in prime time ca "SENZATIONAL!!!". A intrat in publicitate cautand regizori de spoturi publicitare si s-a indragostit treptat de industrie vazand ca oamenii care lucrau deja in agentii aveau aceleasi pasiuni ca ea. A inceput intr-ale copywriting-ului la The Ad-Store, a continuat apoi la GAV si din 2010 scrie pentru clientii de la Lowe&Partners. Astazi, la Digital AdLife, ne spune povestea ei.
[Digital AdLife] Marina Cordun (Lowe&Partners): Am intrat in publicitate pe usa productiei, unde eram Director Scout
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: