G2 Romania a realizat pentru Sensiblu campania de comunicare impotriva violentei domestice -"De 8 martie, cadou: nicio palma", informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, lansata pe 8 martie, a avut drept obiectiv atragerea atentiei asupra numarului de femei abuzate anual in Romania: 12.600, potrivit ultimei statistici din 2009.
In timpul emisiuniii Guerrilla de Dimineata cu Dobro si Craio, in timpul alocat felicitarilor pentru femei, au intervenit cativa barbati care au declarat ca "Femeia trebuie sa isi cunoasca locul. Daca face prostii trebuie sa ii bagi mintile in cap". Campania a continuat printr-o serie de SMS-uri dedicate care au rulat pe diferite canale TV: „Pentru Carmen de la Ion: De 8 Martie plec de acasa cu baietii sa n-ai scandal! Vorbim maine, dupa tura ta!", "De la Mihai pentru Costina. Stii ca ai mai gresit si a trebuit sa te pun la locul tau, dar astazi este ziua ta si meriti un La multi ani".