Barbatii abuzivi au intervenit intr-o emisiune Guerrilla, intr-o campanie marca G2

Barbatii abuzivi au intervenit intr-o emisiune Guerrilla, intr-o campanie marca G2

G2 Romania a realizat pentru Sensiblu campania de comunicare impotriva violentei domestice -"De 8 martie, cadou: nicio palma", informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, lansata pe 8 martie, a avut drept obiectiv atragerea atentiei asupra numarului de femei abuzate anual in Romania: 12.600, potrivit ultimei statistici din 2009.

In timpul emisiuniii Guerrilla de Dimineata cu Dobro si Craio, in timpul alocat felicitarilor pentru femei, au intervenit cativa barbati care au declarat ca "Femeia trebuie sa isi cunoasca locul. Daca face prostii trebuie sa ii bagi mintile in cap". Campania a continuat printr-o serie de SMS-uri dedicate care au rulat pe diferite canale TV: „Pentru Carmen de la Ion: De 8 Martie plec de acasa cu baietii sa n-ai scandal! Vorbim maine, dupa tura ta!", "De la Mihai pentru Costina. Stii ca ai mai gresit si a trebuit sa te pun la locul tau, dar astazi este ziua ta si meriti un La multi ani".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related