Joi, pe 14 martie, Dan Sendroiu (Senior Strategic Planner, Graffiti BBDO) va sustine un training IQads Kadett, in cadrul caruia le va povesti membrilor despre diferenta dintre cele doua job-uri din job-ul de planner - strategic planning si creative planning si despre dinamica relatiei planner – echipa de creatie – account, explicand ce se cere, ce se asteapta si ce anume trebuie sa faca planner-ul. Ulterior, Dan le va prezenta cadetilor tool-ul de planning folosit de BBDO si va folosi o serie de exemple pentru a demonstra cum este acesta aplicat.
Pe parcursul celor cinci ani de Strategic Planning in cadrul Graffiti BBDO, Dan s-a ocupat de planificarea strategiilor de comunicare si consultanta de business si de dezvoltarea insight-urilor care stau la baza unor campanii interactive de marketing, plecand atat de la intelegerea consumatorilor, cat si de la perspectiva clientului.
Transformand datele in idei si insight-urile in strategii actionabile, a oferit suport in procesul creativ, dezvoltarea de strategii de brand, consultanta de business si business analysis pentru brand-uri din diverse zone, precum Durables (Dacia, Ultra Pro Computers), FMCG (Tuborg, Holstein, Scandia Foods), P&G, Muller, Henkel, Marionnaud), Pharma (Bayer), Media (Magic FM, Kiss TV), Finance (Uniqa, Marfin Bank) sau Non-Profit (React).
Pe parcursul ultimilor ani, campaniile in care Dan a fost implicat au fost premiate in cadrul Effie Awards la categorii precum: Effie Award in Durables for Dacia Sandero Image Campaign (2012), Effie Award in Durables for Dacia Financing Campaign (2011), Effie Award in FMCG for Scandia Sadu Canned Food Launch Campaign (2010), Effie Award in Non-Profit for React Blood Drive Campaign (2010), Effie Award in Durables for Dacia Sandero Launch (2009) etc.
Pana in 2007, Dan a fost Regional Brand Communication Executive Balkans, Leo Burnett, unde a lucrat pentru clienti din FMCG (Procter & Gamble Balkans), Durables (UPC Focus Sat) sau Finance (Western Union), iar din 2010 este Profesor Asociat al Universitatii din Bucuresti.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.