Prima initiativa de integrare a live tweeting-ului intr-o campanie ATL a Coca-Cola Romania

Prima initiativa de integrare a live tweeting-ului intr-o campanie ATL a Coca-Cola Romania

Coca-Cola Romania a lansat campania integrata "Hai sa mancam impreuna",cu o componenta de social media – live tweeting, informeaza un comunicat emis de McCann PR. Utilizatorii sunt incurajati sa spuna cu cine ar dori sa impartaseasca o masa folosind hashtagul #Haisamancamimpreuna, sase dintre cele mai creative mesaje fiind integrate in spoturile TV care vor fi difuzate pe PRO TV si Acasa TV.

Toate tweet-urile care contin hashtag-ul dedicat vor fi inscrise oficial in campanie, iar selectia lor va avea loc in perioada 8 martie – 11 aprilie 2013. Pe 13 aprilie va fi desemnat un singur castigator care va fi rasplatit cu o masa special organizata de Coca-Cola pentru el si persoanele dragi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related