E duminica seara si sunt deja trei ore de cand te invarti in jurul unui brief pe care l-ai discutat si rasdiscutat in brainstoming-uri pana acum. Nu-ti place nici o idee. Toate cele care au avut o sansa de stralucire s-au facut deja, restul de idei care au ramas ti se par penibile, in momentul asta sa te uiti la varul care se usuca pe pereti e infinit mai interesant decat sa mai treci o data prin conceptele plictisitoare propuse pentru brieful asta. Deadline-ul e intr-o ora si pur si simplu iti vine sa te ridici de la birou si sa pleci in Tibet. Sau sa te faci instalator, cand n-are lumea nevoie de un ne’a Gica priceput? Sfinte George Lois, cat te infurie brieful asta. Ce mai lipseste este sa ceara clientul un logo mai mare sau sloganul scris cu fontul Comic Sans. COMIC SANS! Cat urasti Comic Sans!
#pauzadelabrief De ce e okay sa-ti alimentezi ura pentru Comic Sans?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: