In continuarea initiativelor de tipul Biblioteca Digitala sau Floraria Digitala, pe 1 martie, Vodafone Romania si Trilulilu Music vor lansa platforma Zonga Music Space, ce include 15 playlist-uri legate de activitati sau stiluri de viata, informeaza un comunicat de presa emis de companie. Conceptul este creat de agentia McCann Erickson iar utilizatorii din metroul bucurestean vor putea accesa continutul muzical scanand codurile QR si online, pe zonga.ro.
Cei interesati pot alege sa asculte muzica ce ii reprezinta din titluri cum ar fi: "Muzica de stat pe net", "Muzica de citit in metrou", "Bucurestiul asculta", "Muzica zilei", "Muzica pentru zi ploioasa", "Muzica de iesit", "Muzica pentru luni dimineata", "Muzica pentru trezit", "Muzica de sala", "Muzica pentru pauza dintre cursuri", "Muzica de ascultat in drum spre casa", "Muzica de relaxare", "Muzica de invatat", "Muzica de mers pe jos", "Muzica de mers cu bicicleta".