Competitia locala Jameson Empire Done In 60 Seconds si-a desemnat castigatorii

Competitia locala Jameson Empire Done In 60 Seconds si-a desemnat castigatorii

Etapa locala a competitiei internationale de film Jameson Empire "Done in 60 Seconds" a ajuns la final. Cele 55 de remake-uri de 1 minut inscrise de romani si aprobate in concurs au fost votate de juriul profesionist si de publicul larg pana pe 20 februarie, iar topul final poate fi vazut aici.

Astfel, locul I a fost castigat de Razvan Mera, autorul scurtmetrajului SkyFall. Razvan a castigat un premiu in valoare de 2.000 euro si o excursie la Londra, la Finala Globala a competitiei, unde va reprezenta Romania. Acesta este ocupantul locului I si in topul publicului.

Pe locul II, cu un premiu constand in 1.500 de euro, este Taxi Driver, realizat de castigatorii Done In 60 Seconds de anul trecut. Alin Boeru si echipa sa din The Wannabes au primit si cele mai mari note din partea juriului, la egalitate cu Skyfall, varianta animata.

Al treilea film din clasament ii apartine lui Vlad Buzaianu. Bonnie and Clyde i-a adus un premiu in valoare de 1.000 euro. Scurtmetrajul a ocupat locul IV in topul juriului si locul VIII in topul publicului.

In continuare, filmele romanesti vor concura la nivel international cu filme provenite din alte 16 tari. Un juriu international format din vedete ale filmului va alege cele mai bune 5 lucrari inscrise in competitie, iar cei 5 finalisti la nivel global vor participa la festivalul de film Jameson Empire din Londra de pe 24 martie. Aici va fi desemnat si marele castigator al competitiei. Premiul ii va fi inmanat pe scena festivalului, asemenea tuturor celorlalte vedete castigatoare ale unui premiu Jameson Empire.Romania se afla in acest an pe locul 4 in topul mondial al inscrierilor in competitie, dupa UK, Rusia si Kazahstan.

Este cel de-al doilea an in care realizatorii romani de film, amatori sau profesionisti, au fost invitati sa inscrie lucrari la competitia Done In 60 Seconds din cadrul Empire Awards. Pentru a intra in concurs, participantii au facut remake-uri de maxim 60 de secunde ale filmelor favorite. Scurtmetrajele finaliste au putut fi vazute si votate de publicul larg pe YouTube. In paralel cu votul publicului larg, au votat si membrii juriului profesionist, format din Tudor Giurgiu (producator si regizor, Libra Film), Alexandru Maftei (regizor, Buna! Ce faci?), Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo&Pid'jin), Dan Amariei (Group Creative Director si Senior Copywriter, Next Advertising si vocal, Omul cu Sobolani) si cate un reprezentant al brandului Jameson – Dumitru Titica (Marketing Director, Pernod Ricard Romania) si un reprezentant IQads – Monica Dudau (Project Manager, Blue Idea).

Mai multe despre finalist si competitie gasiti pe pagina de Facebook Jameson Romania, in tab-ul dedicat noutatilor despre competitie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related