AMPRO Design a realizat rebrading-ul JOE Economic, in urma caruia gama de produse a devenit JOE Zi Buna!, informeaza un comunicat emis de agentie. AMPRO Design a devenit agentia partenera Nestle pentru intregul proces de rebranding JOE la nivel de packaging in urma castigarii unui pitch care a avut loc la inceputul anului 2012.
La nivel de identitate vizuala, gama de produse JOE destinata intregii familii are in acest moment numele "JOE Zi Buna!", un nou ambalaj si un nou slogan - "Fiecare zi e o Zi Buna!".
"Auditul de brand a demonstrat ca numele ECONOMIC si ambalajul formal plasau produsul intr-o zona 'price entry' fara legatura cu platforma de comunicare JOE, inspirand mai degraba argumente rationale pentru cumparare si conectandu-se mai putin cu publicul vizat. In plus, ambalajele JOE Economic nu transmiteau deloc 'gust'. Asadar, ne-am propus sa mutam Joe Economic din categoria de produs cu care nu prea vrei sa fii vazut in cosul de cumparaturi, intr-o categorie smart, fresh, plina de optimism si de savoare: 'Fiecare zi e o Zi Buna!'. Noua directie de design a venit apoi natural: logo-ul s-a aliniat key visual-ului revizuit de brand, iar cele trei arome plus elementele de sustinere in vanzare (vracuri, baxuri sau leaflet-uri) au fost individualizate coerent, cu focus pe ingredientul principal din crema", declara Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design).