Ieri nu am avut nici o tresarire urmarind surprizele de Valentine’s de la branduri, care s-au culcat pe o ureche si ne-au servit o portie rapida de promotii fara sos, asa ca ne-am consolat cu un reel de clipuri Harlem Shake, cu oameni de la corporatii, publicatii, emisiuni si pana la universitati, armata si pompieri. Oamenii de marcomm nu s-au multumit sa chiuleasca de la job urmarind versiunile altora si s-au pus si ei pe treaba, aducand de acasa cadourile kitschoase primite de la rude sau scotocind prin prop-urile de la productie. Un prilej de apropiere cu echipa care bate orice teambuilding cu program de la 10 la 14 de imprietenire si un motiv perfect livrat juniorilor care cauta atmosfera care sa ii tina fericiti la birouri pana dupa miezul noptii.
Marcomm-ul se misca in stil Harlem Shake
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii