Ieri nu am avut nici o tresarire urmarind surprizele de Valentine’s de la branduri, care s-au culcat pe o ureche si ne-au servit o portie rapida de promotii fara sos, asa ca ne-am consolat cu un reel de clipuri Harlem Shake, cu oameni de la corporatii, publicatii, emisiuni si pana la universitati, armata si pompieri. Oamenii de marcomm nu s-au multumit sa chiuleasca de la job urmarind versiunile altora si s-au pus si ei pe treaba, aducand de acasa cadourile kitschoase primite de la rude sau scotocind prin prop-urile de la productie. Un prilej de apropiere cu echipa care bate orice teambuilding cu program de la 10 la 14 de imprietenire si un motiv perfect livrat juniorilor care cauta atmosfera care sa ii tina fericiti la birouri pana dupa miezul noptii.
Prezentat de YouTube Trends ca cel mai mare trend video de pe web din ultima luna, meme-ul Harlem Shake a generat peste 12.000 de remake-uri video si 44 milioane de vizualizari. Astea sunt cifrele pentru primele 10 zile, la care se adauga in jur de 4.000 de clipuri pe zi.
Maker Studios, retea de creatori de continut pe YouTube, are pana acum cel mai popular clip Harlem Shake, cu peste 10 milioane de vizualizari. A pornit de la premise bune, fiind postat de pe contul Hi I’m Rawn, care are aproape 300.000 de abonati. Starul clipul: tipul cu giraja roz.
Alt jucator care a raspuns a fost HootSuite, tool de masurare in social media, care a personalizat versiunea cu bufnita mascota, care ii ia locul Omului cu Casca.
Tot pe 8 februarie s-a dezlantuit si biroul din Portland al lui Wieden + Kennedy, atat de tare incat a strans peste 3 milioane de vizualizari. De remarcat ca aici chiar incepe cu un stil de dans Harlem Shake original.
8 februarie a fost si ziua care a propulsat Ignite Social Media mai sus in topul brandurilor de angajator, dupa ce o conferinta video intre birourile din Michigan si Carolina de Nord a luat o intorsatura dansanta.
La versiunea facuta de New Media Strategies, cel mai mult ne place prezenta celor doua tipe care ignora circul din jur si danseaza lent, sinistru, in lumea lor ciudata.
G2 Hamburg s-a dat pe brazda azi, cu un clip facut in sala de sedinte, care mizeaza parca un pic prea mult pe talentul initiatorului.
Varianta de la McCann Barcelona e corecta si cuminte, cel putin pe langa versiunea McCann Erickson Bucharest.
Versiune locala la care iata ca ajungem. Aseara am stat sa urmarim de mai multe ori clipul McCann-erilor de la noi, la fiecare vizionare concentrandu-ne pe un alt personaj pitoresc. Senior Art Director-ul care a zis "hai s-o facem!" ne-a raspuns la niste intrebari scurte aici.
Agentia MindMagnet din Cluj s-a miscat mai rapid ca McCann, dar n-a cucerit topurile nici cu un cameo din partea femeii de serviciu.
Timisorenii s-au agitat frumos si au postat o versiune de pe contul nou creat al Evelynei Krall (illustrator, graphic designer, typographer), ajungand in 4 zile la 4.000 de vizualizari.
Postat tot pe 11 februarie, clipul cu pitici de la Mickey Hash (DZH) ajunge in momentul asta cea mai vizualizata versiune romaneasca.
Destrabalare asteptam si din partea agentiilor care lucreaza cu artistul Baauer, care sigur isi flutura sutienele si isi agita cutiile pe cap dupa ce single-ul "Harlem Shake" a zburat pe locul I in topul iTunes.
Comentarii