Harlem Shake-ul viral de la McCann - cum a inceput totul

Harlem Shake-ul viral de la McCann - cum a inceput totul

Aseara, pe la sfarsitul programului, cand toata lumea se saturase deja de discutiile despre Valentine's Day, un clip a deturnat News Feed-urile noastre. Ne prinsesem ca se intampla ceva la McCann pentru ca de vreo 2 zile tot apareau poze cu personaje de acolo imbracate destul de dubios. Dar nu ne asteptam la o versiune de Harlem Shake. 

Daca nu stiti ce e, va spun ca e un randomness din categoria "Gangnam Style" care pare sa se bucure de acelasi succes online ca si viralul anului trecut. Toata lumea face remake-uri - de la armata norvegiana pana la creativii din publicitate. Oamenii de la W+K Portland au facut-o. Si cei de la la McCann Barcelona. Si cei de la G2 Germania. Dar noua parca tot mai reusita ni se pare versiunea McCann Bucharest care a strans de aseara peste 5000 de views pe YouTube. L-am prins pe cel care a dat startul dansului (Senior Art Director la McCann Erickson), care si-a pus o casca si a zis "trebuie s-o facem si noi!" in biroul de la Bucuresti, la un interviu scurt si l-am intrebat cum s-a ajuns la destrabalarea asta frumoasa.

IQads: Sooo, aveti un viral. De ce v-ati gandit la treaba asta?
Omul cu casca: Cred ca a fost un lucru care astepta sa se intample, era inevitabil. Cand formatul exista restul vine de la sine. Tare a fost cel care a venit primul cu ideea asta si cel care a facut continuarea lui - care a dat scanteie miscarii.

IQads: E cumva un raspuns la ce au facut colegii din Barcelona? 
Omul cu casca: Nu, este un raspuns la tot buzz-ul deja creat. Este mai degraba un "hai s-o facem!".

IQads: Cum ai reusit sa-i convingi pe toti sa faceti asta?
Omul cu casca: Cred ca asta e cea mai simpla parte, asta mai ales cand toti erau deja convinsi :). Adrian Constantin in juma' de ora era cu steagu' de acasa, dupa care s-a transformat intr-un Che Guevara in action adunandu-i pe toti.

IQads: Care a fost brief-ul? Veniti costumati cat mai ciudat? Sau fiecare a avut un rol bine determinat?
Omul cu casca: 90% din toata costumatia folosita este in house, toate props-urile folosite parca asteptau pe margine momentul. Rolul si l-a facut fiecare, ideea era sa fie random, nu construit.

IQads: Vreti sa-l promovati sau il lasati pur si simplu sa umble liber pe internet?
Omul cu casca: Lasam internetul sa decida.

IQads: Momente funny de la filmari? Am auzit ca ati descoperit ceva neasteptat…
Omul cu casca: Coming soon.

IQads: Sa mai asteptam si alte clipuri Harlem Shake din reteaua McCann?
Omul cu cascaNu stim, dar deocamdata ne-au preluat McCann Londra. Vom vedea.

IQads: Probabil imi vei spune ca voi ati vrut doar sa va distrati, dar crezi ca va creste numarul CV-urile trimise de juniori dupa succesul clipului?
Omul cu casca: Ce pot sa zic, la McCann se munceste intr-o veselie.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related