Noua platforma de comunicare BCR este "Mai bine. Pentru ca putem"

Noua platforma de comunicare BCR este "Mai bine. Pentru ca putem"

BCR a lansat noua platforma de comunicare "Mai bine. Pentru ca putem" care inlocuieste "Gandim la fel" si sloganul "Tu cu cine faci banking?". Schimbarea este anuntata printr-o campanie de teasing prin intermediul a trei spoturi TV create de Next Advertising. Reclamele au inceput sa ruleze de pe 1 februarie.

Reclamele campaniei BCR exploateaza personajele Fat Frumos, Harap Alb si Ileana Cosanzeana, care fac parte din folclorul romanesc. Sub umbrela sloganului "Impreuna schimbam povestea", spoturile proiecteaza un univers in care actiunea se petrece mai rapid ca rezultat al influentei BCR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related