Super Bowl 2013 promitea sa ofere spectatorilor, la fel ca in fiecare an, un spectacol bun. Si nu ma refer numai la jocul echipelor de fotbal american, vorbesc si despre competitia brandurilor care se straduiesc sa ofere publicului distractie si interactiune de fiecare data. Asa a fost si anul asta: teaserele lansate chiar cu doua saptamani inainte de marea finala American Football Conference – National Football Conference au creat asteptari mari pentru reclamele difuzate anul asta la Super Bowl. Iar pana de curent care a intrerupt meciul Ravens versus 49ers a adus un minus organizatorilor si oamenilor din audienta care au urmarit Super Bowl exclusiv pentru meciurile de fotbal, dar si un plus pentru brandurile care au stiut sa profite de ocazie ca sa-si amplifice popularitatea in retelele sociale si mai ales pe Twitter.
Super Bowl 2013: Razboiul brandurilor si reactiile la pana de curent de la Superdome
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: