Competitia de scurtmetraj Done In 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala

Competitia de scurtmetraj Done In 60 Seconds si-a desemnat juriul pentru etapa locala

Etapa de vot din cadrul competitiei de scurtmetraj Jameson Empire Done In 60 Seconds se apropie de final. Mai aveti timp pana pe 20 februarie sa va alegeti remake-ul preferat de film, prin Like pe YouTube. Notele publicului vor fi apoi cumulate cu notele juriului profesionist. Fiecare calificativ va conta in proportie de 50% din nota finala.

Din juriul etapei locale vor face parte creativi din mai multe domenii: Tudor Giurgiu (producator si regizor, Libra Film), Alexandru Maftei (regizor, Buna! Ce faci?), Eugen Erhan si Tudor Muscalu (Co-fondatori, Fredo&Pid'jin), Dan Amariei (Group Creative Director si Senior Copywriter, Next Advertising si vocal, Omul cu Sobolani) si cate un reprezentant al brandului Jameson – Dumitru Titica (Marketing Director, Pernod Ricard Romania) si un reprezentant IQads – Monica Dudau (Project Manager, Blue Idea).

Tudor Giurgiu, fost publicitar si actual producator si regizor Libra Film. Tudor e cunoscut in special pentru filmele Despre oameni si melci si Legaturi bolnavicioase. Acesta a regizat insa si scurtmetraje, reclame si videoclipuri, demonstrand astfel ca nu ai intotdeauna nevoie de 2 ore ca sa transmiti un mesaj catre publicul tau.

Alexandru Maftei este regizorul filmului Buna! Ce faci?, “prima comedie romaneasca inteligenta”, cum spune chiar el. Acesta a regizat insa si documentare, seriale (Lombarzilor 8, Cu un pas inainte) si spoturi publicitare. In unele cazuri a ales sa scrie si scenariul (Fii cu ochii pe fericire, primul sau film, realizat imediat dupa absolvirea facultatii).

Eugen Erhan (Co-fondator, Fredo&Pid'jin) a lucrat 4 ani alaturi de Brandient, iar in prezent isi dedica timpul seriei de comics Fredo&Pid'jin si unor proiecte de design pentru clienti din Germania si Elvetia. De 8 ani tine o serie de cursuri de design la Universitatea de Arte din Bucuresti. Cariera lui Eugen a inceput in 1999 si a trecut prin animatie 3D, web design si advertising.

Tudor Muscalu este co-fondator al seriei Fredo&Pid'jin si User Experience Designer la Adobe Romania. A lucrat la platformele Adobe Air, Flash si in prezent lucreaza la Business Catalyst, un serviciu care face parte din Adobe Creative Cloud. Tudor este de profesie arhitect si inainte de Adobe a lucrat intr-unul dintre cele mai mari birouri de arhitectura din Romania si a desenat showroom-uri si cladiri de birouri pentru Porsche Inter Auto.

Dan Amariei este Group Creative Director si Senior Copywriter in cadrul Next Advertising si vocalul formatiei Omul cu Sobolani. Inainte de Next, Dan a lucrat la Scala JWT, Punct, Brands & Bears, Ogilvy, Propaganda, Tempo si Violet.

Lucrarile cu cele mai mari note acordate de catre public si juriul profesionist vor fi premiate. Castigatorul premiului I va primi 2.000 de euro si o excursie la Londra, la Finala Globala Jameson Empire Done In 60 Seconds de pe 22 martie, castigatorul premiului II – 1.500 de euro, iar castigatorul premiului III – 1.000 de euro.

Mai multe detalii gasiti pe http://www.jamesonempirediss.com si pe pagina de Facebook Jameson Romania, in tabul dedicat competitiei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related