Joi, pe 7 februarie, Ionut Munteanu (Senior PPC Specialist, Trainer – WebDigital) va ajunge in Club Kadett pentru un training axat pe avantajele segmentarii in marketing online.
Astfel, cei prezenti vor putea afla ce potential prezinta o segmentare realizata in mod corect in marketing-ul online, care sunt mijloacele de targetare si etapele parcurse in acest proces si cat de important este rolul pe care il joaca research-ul inainte de a investi un buget.
Cu peste 8 ani de experienta in marketing online, dintre care 2 in agentii interactive, Ionut este Google AdWords Qualified Individual si a gestionat pana in prezent campanii de marketing online pentru clienti din diferite industrii (de la turism, medicina sau auto si pana entertainment, fashion si arta). De asemenea, este co-fondator al evenimentului lunar Lumea SEO PPC si vicepresedinte al asociatiei SEMRo.
In prezent, Ionut este Managing Partner si trainer la WebDigital, agentie Platinium in programul Google Engage si certificata Google AdWords.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.