Gandul si GMP Advertising raspund campaniei initiate de The Guardian impotriva imigrarii romanilor

Gandul si GMP Advertising raspund campaniei initiate de The Guardian impotriva imigrarii romanilor

[UPDATE] Astazi Gandul.info a lansat o aplicatie de Facebook prin care utilizatorii pot produce propriile print-uri in stilul campaniei lansate ieri. Dupa ce se introduce un mesaj de cel mult 65 de caractere, aplicatia genereaza automat un print si il posteaza pe profilul de Facebook al utilizatorului cu mesajul "Like si share pana la Londra! Asta este raspunsul meu la campania britanicilor: "Nu veniti in Anglia!"
SCRIE-TI SI TU AFISUL AICI: http://bit.ly/come-to-romania".

Duminica seara publicatia britanica The Guardian a publicat un articol prin care isi invita cititorii sa participe la crearea unei campanii de descurajare a imigrarii adresata romanilor si bulgarilor, care incepand cu anul viitor nu vor mai avea restrictii de munca. Cititorii au raspuns prin cateva print-uri identificand lucruri care ar putea fi neplacute in UK, cum ar fi faptul ca ploua mereu si nu sunt atat de multe locuri de munca.

Ca raspuns, GMP Advertising si Gandul.info au lansat aseara campania "Why don't you come over?" prin care invita britanicii sa se mute in Romania adresand mesajul "We may not like Britain, but you’ll love Romania".

"Am discutat cu gandul.info imediat ce am avut ideea si ei au fost foarte receptivi si au acceptat-o si difuzat-o imediat. Mesajele pot construi imaginea brand-ului Gandul, dar pot functiona indirect si drept o campanie de imagine pentru Romania", a declarat Mihai Gongu, noul director de creatie al GMP Advertising, pentru IQads. De asemenea, a precizat Mihai Gongu, campania se va desfasura timp de o luna in online, dar se vor lua in calcul si medii ca print si outdoor.

Intr-un interviu acordat gandul.info Mihai Gongu prezinta situatia ca fiind o lupta intre britanicii cititori de The Guardian si romanii care citesc Gandul. In timp ce primii sunt invitati sa prezinte motive pentru care in UK nu e frumos, romanii trebuie sa gaseasca argumente pentru a sustine faptul ca in Romania e minunat, schimband perspectiva discutiei.

Gandul.info promite ca va posta in fiecare zi alte doua mesaje noi in continuarea campaniei.

Campania este dezvoltata de Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising) si Alina Zaharescu (Art Director, GMP Advertising).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

daniel ionica
acum 11 ani
Tare idee, Clar o sa aiba mai mult succes campania in oglinda creata de romani. hehe!
Ionuț Stroe
acum 11 ani
Afișul Britain is sinking tradus în română este făcut de britanici? Cei care l-au făcut se vor a fi agenție de publicitate? Cred că trebuie să caute alți copywriteri..

În facultate am auzit un copywriter spunând un lucru ce se adeverește pe zi ce trece. Atunci când ai dubii în privința unui text scris într-o limbă străină trimite-l unui vorbitor nativ.

Este cel mai bun sfat pe care l-am auzit și observ că se aplică perfect..

Ioana Mihai
acum 11 ani
Print-ul de care spui e una din propunerile făcute de cititorii The Guardian din UK (Matt Murphy). Cel mai probabil nu e un mad man, ci a vrut doar să iasă în evidență folosind chiar limba celor carora le e adresat mesajul. Putem doar să presupunem că rezultatul a fost opera Google Translate.

Ionut Gabriel Nisipeanu
acum 11 ani
@kspr Da, afișul acela este scris de un britanic. Probabil a folosit google/translate. Și nu, cel care l-a creat nu reprezintă o agenție. The Guardian a făcut apel la cititorii săi pentru ca aceștia să trimită mesaje de descurajare. Fiecare a răspuns după cum l-a dus capul (sau photoshop-ul).


Branded


Related