Lansarea televizoarelor Teletech, marca exclusiva de televizoare a retelei Altex pe teritoriul Romaniei, e un prilej de bucurie pentru orice roman. Pentru ca Teletech se doreste o marca populara, accesibila, care se adreseaza tuturor romanilor care vor un televizor fiabil, cu un look modern, la un pret foarte atractiv.
Pentru promovarea acestei marci, agentia de publicitate Leo Burnett, care a dezvoltat campania de promovare, a gasit un avantaj pe care l-a exploatat savuros, pentru a spune simplu ca Teletech este cea mai accesibila marca de televizor. Tuturor ni s-a intamplat ca cineva sa ne taie tot cheful de a mai vedea un film, pentru ca ni l-a povestit prost. Acum, insa, e mult mai simplu sa iti iei si tu televizor, odata cu aparitia accesibilului Teletech. Asa a rezultat un spot de imagine amuzant, cu doua variante (de 40" si un cut de 30"), care este difuzat pe 5 statii TV: Pro TV, Antena 1, TV Romania 1, B1TV si MTV, timp de o luna.
Ceea ce s-a intamplat in spatele scenei merita povestit.