Valoarea totala a publicitatii din presa scrisa, radio, online si panotajele OOH, calculata la ratecard, pe piata romaneasca in 2012 a fost de 656 milioane EUR, potrivit Studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate realizat de Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT). Din volumul total de publicitate, 71% a revenit publicitatii standard/barter, in timp ce aproximativ 19% a revenit promovarii de produse media (presa scrisa, siteuri web, statii radio sau tv) de tip self-promotion sau cross–promotion. Restul de 10 % s-a impartit intre parteneriate media si campanii pro-bono (6%) si mica publicitate, care a reprezentat 4%. Aproximativ 7,6 milioane de euro au fost investite in promovarea proiectelor realizate cu fonduri europene.
Publicitatea romaneasca in anul 2012 pentru presa scrisa, radio, internet si OOH – 656 milioane EUR, la ratecard
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: